Thyregod-Vester Lokalråd

Det nysammensatte Thyregod-Vester Lokalråd har konstitueret efter årsmødet d. 19. april. Referater følger senere her på hjemmesiden fra årsmødet og fra det konstituerende møde.

Thyregod-Vester Lokalråd ser nu sådan ud:

Jean Darly, Thyregod:                                Formand.
Bjarne Boysen, Thyregod:                         Næstformand.
Kirsten Welling, Vesterlund:                     Sekretær og kasserer.
Christian Friedmann, Thyregod:              Rådsmedlem.
Jørgen Hein, Vesterlund:                          Rådsmedlem.
Jørgen Schøneman, Thyregod:                Rådsmedlem.

Ruben Fuglsang Hansen, Thyregod:       1. suppleant.
Bent Mortensen, Thyregod:                      2. suppleant.

Hvad er et lokalråd:

Efter kommunalreformen i 2007 blev der etableret lokalråd i alle kommuner. Formålet var - og er - at sikre nærheden mellem de nye og større kommuner og det lokale liv. Lokalrådet ønsker at være en del af det lokale liv og bidrage til udviklingen i Thyregod-Vester.

Lokalrådet: Jørgen Schøneman, Christian Friedmann, Bjarne Boysen, Jean Darly, Kirsten Welling. Jørgen Hein var fraværende. 1. suppleant Ruben Fuglsang Hansen (siddende), 2. suppleant Bent Mortensen.